משרד החוץ: מגנים את דברי איוב קרא על רעידת האדמה

"משנאמרו, סגן השר מתנצל על הדברים ואנו מצטרפים להתנצלות זו. הדברים אינם משקפים את עוצמת היחסים בין ישראל לבין איטליה , העמים והממשלות כאחד. ראש הממשלה יערוך שיחת בירור עם סגן השר בהקדם
חדשות קול חי 2 Comment on משרד החוץ: מגנים את דברי איוב קרא על רעידת האדמה

במשרד החוץ גינו היום את דברי סגן השר איוב קרא אשר קישר בין רעידת האדמה באיטליה להחלטת אונסקו נגד ישראל • קרא: "אני בטוח שהרעידה קרתה בשל ההחלטה באונסק"ו"

קרא והאפיפיור
"משנאמרו, סגן השר מתנצל על הדברים ואנו מצטרפים להתנצלות זו. הדברים אינם משקפים את עוצמת היחסים בין ישראל לבין איטליה , העמים והממשלות כאחד. ראש הממשלה יערוך שיחת בירור עם סגן השר בהקדם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהודעה שפרסם סגן השר לשיתוף פעולה אזורי לפני מספר ימים בעת ביקורו ברומא, קישר סגן השר בין רעידת האדמה שאירעה באיטליה לבין החלטת אונסקו נגד ישראל.

בהודעתו כתב סגן השר לשתפ"א ח"כ איוב קרא כי "בעקבות רעידת האדמה באיטליה וכמי שרואה חובה להרגיע את משפחות חברי למשלחת אני שמח לבשר ולהודיע שזה היה לא נעים לעבור את החוויה מורטת העצבים של רעידת אדמה בשעה שאנו בוותיקן. ואני בטוח שהרעידה קרתה בשל ההחלטה באונסק"ו שהאפיפיור היום מאוד לא אהב ואף התבטא בפומבי שארץ הקודש שייכת לעם ישראל.

קרא הוסיף: "חשבתי פתאום שאולי אני חולם אבל למרות הסיטואציה הלא נעימה כולם כאן בסדר, מרגישים בטוחים ואל דאגה – יצאנו המומים מהמקרה אבל גם למדנו כיצד מתנהגים במצבים כאלה שלא עברנו מימינו.

דובר משרד החוץ פרסם היום הודעה נגד דבריו של קרא ואמר כי "אנו מגנים את דבריו של סגן השר קרא. הם אינם ראויים ומוטב היה שלא היו נאמרים כלל".

"משנאמרו, סגן השר מתנצל על הדברים ואנו מצטרפים להתנצלות זו. הדברים אינם משקפים את עוצמת היחסים בין ישראל לבין איטליה , העמים והממשלות כאחד. ראש הממשלה יערוך שיחת בירור עם סגן השר בהקדם.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אסור לראות אדם רשע, ובפרט את ראש הנצרות וכו'.

  2. 1

    נכון, יש דברים שצריכים לאמר ע"י דרוזי?? כל הכבוד!